paragonX9 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 jag ska säga ett bra fusk till spelet det är att man kommer direckt till sista bossen utan att fånga ett enda spöke du ska bara titta in i spegeln med game boyet som han har tryck sedan så att du telepoteras till ingången du ska göra det med spegeln vid ingången gör det ca:9gr för att komma till bossen ps:funkar för mig fast man får den sämsta ranken när man klarar honom :cool:
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Varför inte bara skicka in detta som ett fusk/tips?
Dark Link Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 <_< ...Sluta skriva onödiga trådar, det är bara drygt.
Shadowbeing Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 jag ska säga ett bra fusk till spelet det är att man kommer direckt till sista bossen utan att fånga ett enda spöke du ska bara titta in i spegeln med game boyet som han har tryck sedan så att du telepoteras till ingången du ska göra det med spegeln vid ingången gör det ca:9gr för att komma till bossen ps:funkar för mig fast man får den sämsta ranken när man klarar honom :cool: Är du verkligen säker på att det är Luigi´s Mansion du pratar om? I varje fall så måste man ta ett antal spöken.... Good luck! B)
Shadowbeing Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Skrivet 15 Maj 2006 vadå onödigt+ han hjälper ju oss Visserligen är det en fusksida för spel och sånt, men å andra sidan ska väl det inte vara påhittade eller falska fusk? Vad jag minns så fick man som minst skippa 5 boo´s. Och vem vill fuska...? B)
1-an Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Skrivet 19 Maj 2006 Asså ... JAG HATAR FUSKARE!! fast ibland är de ju lite småkul...Nä jag är serriös. :P
WiFiGamer Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 Asså ... JAG HATAR FUSKARE!! fast ibland är de ju lite småkul...Nä jag är serriös. :P men.. varför är du inne på fusk sidan då Tråden: Det funkar för migf också
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Vad har själva fuska med det här ämnet att göra <_<
Rekommendera inlägg