paragonX9 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag ska säga ett bra fusk till spelet det är att man kommer direckt till sista bossen utan att fånga ett enda spöke du ska bara titta in i spegeln med game boyet som han har tryck sedan så att du telepoteras till ingången du ska göra det med spegeln vid ingången gör det ca:9gr för att komma till bossen ps:funkar för mig fast man får den sämsta ranken när man klarar honom :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Varför inte bara skicka in detta som ett fusk/tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 orka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 <_< ...Sluta skriva onödiga trådar, det är bara drygt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 håller med....helt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag ska säga ett bra fusk till spelet det är att man kommer direckt till sista bossen utan att fånga ett enda spöke du ska bara titta in i spegeln med game boyet som han har tryck sedan så att du telepoteras till ingången du ska göra det med spegeln vid ingången gör det ca:9gr för att komma till bossen ps:funkar för mig fast man får den sämsta ranken när man klarar honom :cool: Är du verkligen säker på att det är Luigi´s Mansion du pratar om? I varje fall så måste man ta ett antal spöken.... Good luck! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 vadå onödigt+ han hjälper ju oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Just det!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 vadå onödigt+ han hjälper ju oss Visserligen är det en fusksida för spel och sånt, men å andra sidan ska väl det inte vara påhittade eller falska fusk? Vad jag minns så fick man som minst skippa 5 boo´s. Och vem vill fuska...? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Asså ... JAG HATAR FUSKARE!! fast ibland är de ju lite småkul...Nä jag är serriös. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Asså ... JAG HATAR FUSKARE!! fast ibland är de ju lite småkul...Nä jag är serriös. :P men.. varför är du inne på fusk sidan då Tråden: Det funkar för migf också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Vad har själva fuska med det här ämnet att göra <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg