Hoppa till innehåll

Luigis Mansion

Rekommendera inlägg

jag ska säga ett bra fusk till spelet det är att man kommer direckt till sista bossen utan att fånga ett enda spöke du ska bara titta in i spegeln med game boyet som han har tryck sedan så att du telepoteras till ingången du ska göra det med spegeln vid ingången gör det ca:9gr för att komma till bossen

ps:funkar för mig fast man får den sämsta ranken när man klarar honom :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska säga ett bra fusk till spelet det är att man kommer direckt till sista bossen utan att fånga ett enda spöke du ska bara titta in i spegeln med game boyet som han har tryck sedan så att du telepoteras till ingången du ska göra det med spegeln vid ingången gör det ca:9gr för att komma till bossen

ps:funkar för mig fast man får den sämsta ranken när man klarar honom :cool:

Är du verkligen säker på att det är Luigi´s Mansion du pratar om? I varje fall så måste man ta ett antal spöken.... Good luck! B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå onödigt+ han hjälper ju oss

Visserligen är det en fusksida för spel och sånt, men å andra sidan ska väl det inte vara påhittade eller falska fusk? Vad jag minns så fick man som minst skippa 5 boo´s. Och vem vill fuska...? B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...