Slasktratt Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Hej alla extremt smarta läsare.. Frågor som följer måste besvaras snabbt, smärtfritt och ÄRLIGT. Ness - Är han en Gladiator i sitt första spel och vilket spel är han med i? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- D.K - Är han med i SNES versionen av Mario Kart? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- Pikachu - Vilket kön skall man sätta "den" som på Pokemon blå, gul,röd? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- Samus - Rykten..Samus är tjej, sant? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- Detta är viktigt för min framtid på fuska.se så snääälla..help me... Ni behöver inte ha alla rätt men gärna så jag kan svara rätt på alla i slutet av veckan! Thanks to you guys.... :rolleyes: Redigerat 3 Februari 2004 av Grizzly-Päron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 1.han e en unge med psykiska krafter. 2.japp 3.?? 4.sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Tack...Men jag måste ha svaret på 3:an oxå...Annars är jag illa ute :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Inte säker men tror: 1. unge med pchykkrafter 2. ja 3. kille vet ej 4. ja borde vara det Det jag tror va det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 skriv deta i poäng forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hej alla extremt smarta läsare.. Frågor som följer måste besvaras snabbt, smärtfritt och ÄRLIGT. Ness - Är han en Gladiator i sitt första spel och vilket spel är han med i? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- D.K - Är han med i SNES versionen av Mario Kart? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- Pikachu - Vilket kön skall man sätta "den" som på Pokemon blå, gul,röd? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- Samus - Rykten..Samus är tjej, sant? ---------Poäng kommer tilldelas för den som hjälper-------- Detta är viktigt för min framtid på fuska.se så snääälla..help me... Ni behöver inte ha alla rätt men gärna så jag kan svara rätt på alla i slutet av veckan! Thanks to you guys.... :rolleyes: 1. Han är en pojke med psykiska krafter 2. NEJ...det är DK. junior som är med i det spelet 3. vad menar du med det...man kan inte kolla kön på Röd, blå, gul 4. Ja...samus är en tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 0014 har rätt 1. pojke med psykiska krafter. 2. nej, det är dk junior 3. det verkar som kille men inte säker. 4. ja hon är en tjej, jag har sett henne utan hjälm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 mm...men jag vill bara undra en sak...vad menar du med fråga 3 Grizzly-päron? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man kan itte se vad för kön pikachu har på gul, blå, röd. såvida man itte för över den till guld, silver, kristall eller spelar på pokemon stadium 2. frågorna är besvarde, tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg