Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls. :D :D va en vak :D det lät roligt alltså inte att han dog utan vaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Idag när jag fick reda på att jag skule göra 2 arbeten till imorgorn + muntliga redovisningar på det. Och ikväll är jag borta hela kvälla :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 den sorligaste stunden i mitt liv va när jag stog i en affär och skulle köpa ett tuggummi men DET FANNS INGEN 50-ÖRING :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Själv är jag ochså inbiten gnagare så den sorgligaste stunden var AIK förlusten med 2-1 över Örebro ,Boateng grät, Ishisaki grät, Jag grät. Själv har jag inte haft nån familje eller kompis som har dött så jag har inte upptäckt sån smärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Speciellt när man är så ung måste det kännas tungt när ens flickvän dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 När min farfar dog nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 När min farfar dog förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 när min hund dog :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 När min bästa kompis flytta för två år sen,*gråter*lider fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Det är synd!! Japp var bara 9 år hon ramlade från ett fönster :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Speciellt när man är så ung måste det kännas tungt när ens flickvän dör Hur dog din flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 jag sörjer mycket över att min farmor dog det var för 3 år sen *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.