ruuska63 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? han finns inte i ettan, men dampe är död när du är vuxen i Oot men i MM tror jag inte han är med, men i OoT ska du dra en grav och hoppa ner så står han där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ruuska63 Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? va menar du me att dra en grav? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? LOL!!!, du drar genom att gå bakom och sedan kommer ett hål fram som du kan hoppa ner i, du ska dra gravarna med blommor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ruuska63 Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? ok tack:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? NP :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag undrar när dampe the gravekeeper kommer fram när man är vuxen? e de inte att et finns blommor runt dom men dom finns åt vänster på den första tror ja! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg