Gäst alan.shalaji Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Om man har gjort ett spel i gamemaker hur gör man så att spelen blir exe-filer? Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Läste på ett annat forum: "Du klickar på execute. File > execute tror jag det var. Det var mer än ett år sedan jag gjorde spel i Game Maker." Citera
Katt Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Det är ganska svårt att förklara, kan du engelska (vilket du troligtvis inte kan), finns det bra gudier på gamemaker.nl. Citera
Simpsons Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 finns det någon guide som man lär sig göra spel i gm på? jag vet, google is youre friend :P men jag vill ha tips från er :P Citera
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Det finns flera guider, men på engelska. www.gamemaker.nl. Och jag fattar bara inte varför det är så många tonåringar som frågar efter en guide på svenska, du gör dock inte det Simpsons men flera andra. Ni är ju för tusan över tio år, kan ni inte engelska?! Redigerat 9 Maj 2006 av Omega99 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.