Ceto Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 jaa det undrar jag med jag har letat hur länge som helst jag hadde dig förut men jag kommer inte ihåg hur man får det det är på emerald jag menar!!
Nami Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 I Fallabor staden så finn det ett hus längst bort till vänster och gå i it det huset så finns det en liten gubbe där som står vid en liten ingån prata med guben och han ger dej DIG, eller så är det människan som är längst in i grottan, men jag är rätt säker på att det är gubben vid ingången.
Gäst 2paac Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 I Fallabor staden så finn det ett hus längst bort till vänster och gå i it det huset så finns det en liten gubbe där som står vid en liten ingån prata med guben och han ger dej DIG, eller så är det människan som är längst in i grottan, men jag är rätt säker på att det är gubben vid ingången. det finns en i sanstormen
Nami Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Eh...? På Sapphire/Ruby så finns den inte i Sandstormen, men det kanske är på Emerald som den finns där.
viko550 Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2006 vilken stad finns grottan i med gubben som ger DIG
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Har man inte det, så får man vackert träna upp en Trapinch till Level 43, utan att utveckla den för att få Regis.
Ceto Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 tack Carttie för svaret jag har dig nu tack så jätte mycket
Rekommendera inlägg