Hoppa till innehåll

Posting And You


sp1n
 Dela

Rekommendera inlägg

sluta tjafsa och för en seriös dialog istället.

 

sålänge man kan läsa vad som står på ett bra sätt och inte stavar alltför illa så tycker jag det är ok, men jag håller med om att det finns många som går till överdrift och definitivt inte kan stava. i vissa trådar kan man dessutom kräva, eller i alla fall är det lämpligare att stava noga och använda stor bokstav etc. än i andra. en tråd där man diskuterar viktiga ämnen till exempel, som i Debatt-forumet.

man behöver inte alltid stava perfekt, men läsligt tycker jag absolut att det måste vara. det är ju trots allt internet, byggt för att kommunicera och kan man inte skriva så att andra fattar ja då är ju hela idén borta och man får ta och hålla sig till internets mörka utkanter som lunarstom till exempel...

 

men samtidigt är det gjort för att kunna kommunicera snabbt och enkelt, och ärligt talat alla missar en bokstav ibland, alla slinter på tgbordet men face it an shit it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart okej guide, tycker du kan pilla tillbaks den där den var.

 

Som skribeten däröver säger tycker jag det är okej bara det är läsligt, det är inte mitt problem om folk skriver som krattor.

Att exempelvis gå in och pilla i inläggen efter stavfel känns bara idiotiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser ingen anledning att guiden ligger kvar då jag tom blir anmäld för detta, det är därför fuska.se gräver sin egen grav...

 

Haha lol..

 

Eftersom att guiden inte finns kvar så är det kanske lika bra att låsa tråden ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...