acrasia Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Spelar Zelda OOT.. Har hittat de tre första stenarna... men hittar inte melodin: song of time.... Och det är väl den jag ska spela när jag ska lämna iväg stenarna... Var hittar jag melodin? Snälla hjälp mig. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Spelar Zelda OOT.. Har hittat de tre första stenarna... men hittar inte melodin: song of time.... Och det är väl den jag ska spela när jag ska lämna iväg stenarna... Var hittar jag melodin? Snälla hjälp mig. :blink: du hittar den när du lämnat stenarna och ska börja spela tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 du har väll tat på flöjten som Zelda kastar iväg för att hon lär dig den och den finns vid bron i vattnet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acrasia Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Fattar nog inte... Har verkligen kört fast.. Vart ska jag med stenarna?? Är ledsen, är lite trög ikväll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Fattar nog inte... Har verkligen kört fast.. Vart ska jag med stenarna?? Är ledsen, är lite trög ikväll... till temple of time, typ kyrkan i slottbyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 du ska hitta flujten i vattnet vid bron på väg in till market dyck ner och hämta flujten så får du song of time av zelda sen ska du gå till kyrkan vid market när du är i kyrkan ska du gå till den där röda mattan å spela song of time så uppnas en dörr till master sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) men när du fått den sista stenen allså den blåa! ska du till slottet men då kommer zelda ut genom med en häst sen kastar hon ocarinan en blå då sen kommer ganon o pratar med dig sen ta ocarinan som finns lite åt höger och du ska dyka för att få tag i den sen lär zelda dig song of time och sen ska du in i hyryle castle men där mask shoppen finns men du ska åt höger och in i templet! sen gå på den röda mattan men du ska stanna där och spela song of time sen öpnas den dören som är med en sol på sen finns master sword där! gå fram och ta upp den sen blir du stor! Redigerat 8 Maj 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acrasia Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Tack.. ni som svarat... det var ju egentligen ganska enkelt :) Nu kämpar jag i forest temple...:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
movor Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 ställ dig i kyrkan och ta fram zeldas ocarina och börja spela ( du får melodin där tror jag) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ställ dig i kyrkan och ta fram zeldas ocarina och börja spela ( du får melodin där tror jag) ;) ;) Han sa nyss att han hadde klarat det :blink: :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg