Hoppa till innehåll

Hjälp! Zelda...

Rekommendera inlägg

Spelar Zelda OOT.. Har hittat de tre första stenarna... men hittar inte melodin: song of time.... Och det är väl den jag ska spela när jag ska lämna iväg stenarna... Var hittar jag melodin?

Snälla hjälp mig.

:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar Zelda OOT.. Har hittat de tre första stenarna... men hittar inte melodin: song of time.... Och det är väl den jag ska spela när jag ska lämna iväg stenarna... Var hittar jag melodin?

Snälla hjälp mig.

:blink:

du hittar den när du lämnat stenarna och ska börja spela tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska hitta flujten i vattnet vid bron på väg in till market dyck ner och hämta flujten så får du song of time av zelda sen ska du gå till kyrkan vid market när du är i kyrkan ska du gå till den där röda mattan å spela song of time så uppnas en dörr till master sword

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men när du fått den sista stenen allså den blåa! ska du till slottet men då kommer zelda ut genom med en häst sen kastar hon ocarinan en blå då sen kommer ganon o pratar med dig sen ta ocarinan som finns lite åt höger och du ska dyka för att få tag i den sen lär zelda dig song of time och sen ska du in i hyryle castle men där mask shoppen finns men du ska åt höger och in i templet! sen gå på den röda mattan men du ska stanna där och spela song of time sen öpnas den dören som är med en sol på sen finns master sword där! gå fram och ta upp den sen blir du stor!

Redigerat av forsaken64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...