Snookis Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Var ska ja grinda för att snabbast få pengar till epic mount? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Raida i BWL, MC bara så får du mycket pengar. Dessutom, in i SM helt själv. Får typ, 8 silver per varje mobs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Raida i BWL, MC bara så får du mycket pengar. Dessutom, in i SM helt själv. Får typ, 8 silver per varje mobs. BWL och MC får man bara pengar om man inte wipar.. om man wipar så måste man ju laga :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jaha, 1 guld för lagning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jaha, 1 guld för lagning. Inte när man är level 60 :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jaha, 1 guld för lagning. min vän säger att det kan kosta runt 40 stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) en kompiss till mig känade 20 g på en runda SJÄLV i sm. Så du kan ju testa där först :) i lvl 40 så kostar det typ 4 g att reparera Redigerat 8 Maj 2006 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Marskatta, ja. Om många blå grejer droppas och han säljer allt så kanske man känar minst 15 g. Lite oskäker :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jaha, 1 guld för lagning. Jag är lvl 57 min lagning när jag spirit ressat är runt 5g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jaha, 1 guld för lagning. Beror på vilken class man är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Kostar mest för warrior/paladin/rouge eftersom man går i närstrid och det är dyrast för warrior eftersom man tar all stryck. Spellcaster står ju bara bakom och skjuter fireball/shadow ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Marskatta, ja. Om många blå grejer droppas och han säljer allt så kanske man känar minst 15 g. Lite oskäker :S dropade en blå stav för mig för 10g... plus annat grönt för mig, 20g blev det så det går! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg