Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Man kan ju alltid ta DM lite :P ( Menar Deadmines ) typ 4g för en run :P Bra ifall man behöver snabba pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Deadmines är onödigt. Bäst och göra gnomereagan och sm. Vill du ha bra dropps för mellan 20-30 så tar du gnomereagan. Kan få 10 guld. Sm kan du få jätte jätte mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Har testat Gnomeregan, men inte SM ^,^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 SM bossarna är jätte bra spänande action. Gillar Herod, hatar när han använder whirlwind, får backa då ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jaha, 1 guld för lagning. från BWL? Hah. I dom första "rundorna" man tog så fick alla tanks en reparationskostnad på 30-50g (j*vla Vael...), dom flesta rogues fick 10-20g (jag var en av dom).. Vet inte om cloth classerna. Men tydligen så ska / har blizzard jämnat ut repar costs, det är ju lite orättvist att en viss klass ska betala mer än alla andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Ja, hunter/mage/warlock/druid/priest. Varför ska dem få slippa en stor reparations kostnad medan en warrior som sliter ihjäl sig och tar all stryk så att alla andra inte ska få någon stryk. Orättvist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 lol jag e Hunter och får ändå massa mobs på mej...så ja måste också laga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 lol jag e Hunter och får ändå massa mobs på mej...så ja måste också laga ;) Overaggro ftl ^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) lol jag e Hunter och får ändå massa mobs på mej...så ja måste också laga ;) eller som det är på razegore i BWL. spawnas up till 40 mobs när MT's huller på och gör mindcontrol på bossen Redigerat 14 Maj 2006 av deiwos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Warriors/Bögpaly's Plate = 30g+ om allt är rött Hunter/Shaman's Mail = 15-20g+ om allt är rött Rogue/Dr00d's Leather = 7-15g+ om allt är rött Mage/Warlock/Priest's Cloth = 5-10+ om allt är rött, Ungefär så ser det ut, om jag spirit Ressar en gång om mina saker så mina saker är på 50% ligger repairen på 16g cirka, dock jag har full DS och sånt gutt, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag får betala 1,5 g om allt är rött. Får betala störst av allt om jag hänger i Gadgetzan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Gå till Felwood och grinda Felcloth från satyrerna där, sälj det sedan på AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg