Dolphin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Det fungerar ju inte och lägga upp en. Har till och med köpt till föremålet ha en bild till i presentationen en tredje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Har du tryckt på "använd" på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Ja det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Och du har laddat upp den på silentwhisper och döpt den enligt instruktionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det fungerar inte och döpa om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 För mig funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Konstigt. För mig funkar det t.o.m. att ladda upp på en annan sida :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Kan du skicka lite screenshots, då blir det lättare att se vad som inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Det kommer bara upp en lite ruta med vit bakgrund med svart text... "Warning: rename(/home/uploader/htdocs/uplfolders/upload5/ Forza_Motorsport.jpg,/home/uploader/htdocs/uplfolders/upload5/001245.jpg): No such file or directory in /home/uploader/htdocs/uploader/fileinfo.php on line 72 Failed to rename file." Redigerat 8 Maj 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Tror att det där hände mig också om jag inte minns fel. Men jag skrev i allt det där man skulle göra som det står på ens personliga sida, sen funkade det för mig. Redigerat 8 Maj 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.