ShitBreakSean Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Om man känner sig sugen på att göra en eller flera SA filmer, vad ska man då ha för program? Om man nu behöver något program.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Hmm, om du har en webbkamera, så kan du väl använda Windows Movie Maker... Eller leta i Google med olika sökningar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Camtasia eller nått heter ett program men det får man bara ha i 30 dar sen kostar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 fraps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 fraps jag förstår mig inte på fraps, hur gör man? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Du öppnar fraps, öppnar spelet o sen trycker du F9. Gillar dock inte fraps eftersom man bara kan ta 30 sek filmer och för typ det inte kommer nåt ljud om man inte använder webbcameran lr liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Du öppnar fraps, öppnar spelet o sen trycker du F9. Gillar dock inte fraps eftersom man bara kan ta 30 sek filmer och för typ det inte kommer nåt ljud om man inte använder webbcameran lr liknande. danke, nu fattar jag. men det funkar ju visst att spela in ljud, kryssa bara i "record sound" =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jo, de har jag gjort men det händer inge om jag inte spelar in via webbcamen o de... suger! XO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ja, de kan man säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 fraps är asbra till att göra filmer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg