Snookis Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 När jag har kört BG så har alliance skrikit saker som jag fårstog....kan ni säga Något jag kan säga så att alliance förstår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 går inte... men om det går skriva först : /e så kan du säga vad du vill men på emote (man gör egna emotes) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 lol..men jag har sett alliance skrika och jag har förstått! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 /y D U E N O O B : D Med mellanslag mellan bokstäverna funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag har hört horde skriva kill all på orcish. Det stog, K IL a Ll. Lol fattar man också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 alliance kan skriva till horde og ee oo p (tror det va det iaf) som betyder Me Love You Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Kek, bur ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Kek är lol för horde. Bur är lol för alliance ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 /y D U E N O O B : D Med mellanslag mellan bokstäverna funkar det. Nej, det gör det inte. Har du testat det själv eller är det bara något du påstår? Jag har testat det.. Om jag säger O kanske det blir E osv. Jag testade MASSOR med bokstäver, och det enda orden jag fick fram ordentligt var S c vcx v. Det blir N o Kil l, No kill, för alliance... Ganska bra på PvP servrar i låglevel.. (jaja, lite patetiskt men endå, jag kom inte på något annat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 15 15 V G V betyder iaf Haha Lol sen va de nå mer som jag inte komme ihåg nästa gång jag å min kompis lanar ska jag testa lite sånt där kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 okej kan lite.. GOIBON UDEN LO... på Common...Guards , Help me.. ehm Darnassus eller NE språket...Dath'anar andu do su ..betyder typ oxo guards help me eller vad dom nu skriker :P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg