Nittionio Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Jag ska göra en Undead på WoW men vet inte vilken typ jag ska ta. Jag funderar på Priest men vad tycker ni. Säg varför ni tycker vilken sort jag ska vara.
Newk Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 warrior är udda så ta den fast jag känner en som har det,LOL en lärare på min skola är typ i lvl 40 :kung:
Nittionio Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Jag gillar inte så mycket Worrior så det blir nog inte det. Ska nog ta Preist men får se vad ni rekomenderar. Ni får skynda er för jag ska snart göra en.
Larath Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 kör en rogue. Dom är kanske inte så bra på att smyga med den ruttnande doften hängades men fula är dom :P
Nittionio Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Hmmm Rouge har jag redan en gubbe med och Mage har jag hört att dem är dåliga. Men om man tar mellan Preist och Worrior vad ska jag då ta?
Flagg Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Hmmm Rouge har jag redan en gubbe med och Mage har jag hört att dem är dåliga. Men om man tar mellan Preist och Worrior vad ska jag då ta? Mage's daliga? Du var en rolig prick. Om ni undrar varför jag inte skriver a+° sa är det för att jag är i Tyskland.
Larath Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Var en warlock då? men mellan priest och warrior, warrior lugnt för det finns inget styggare än en holy speccad undead.
Gimcor Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Gör en shadow priest, dom är imba. Dom skadar sjukt mycket med sina dots och spells då. Redigerat 8 Maj 2006 av Nintendo Power
Larath Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Gör en shadow priest, dom är imba. Dom skadar sjukt mycket med sina dots och spells då. warlocks har värre spells :P men själv tycker jag att undead borde ta skada av healing magierna som priests har. (då har ju deras egna präster egna magier som helar)
Rekommendera inlägg