Staejjkarn Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 det är en sak som jag alltid står och grubblar på och det är om det finns en till bil efter guldbilen.Jag hörde om nån som sa att om man klara alla banor på timetrail under 1 min så får man en?e det sant :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det går knappast att klara alla banor under en minut. Testa tex Bowsers Castle. Lycka till att klara den under 1 minut! Jag har slagit Staff Ghost på alla banor och jag har inte fått nån extra bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Tror knappast att någon är så snabb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 lycka till att få till det om det nu skulle gå :P Det finns banor som tar mycket längre än en minut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 wario colluseum är lång svårt med en minut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 En minut på Rainbow ride? Lycka till..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Men det räcker om en säger det. Det är omöjligt att ens klara hälten någon av banorna under 1 minut. Alla världsrekord ligger över. MAN KAN INTE! få mer bilar efter guldbilen. SLUTDISKUTERAT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg