yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 kan nån berätta för mej å alla andra son inte vet hur man får silverwing?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 När du har klarat 7 gym så tar Team Rocket över Radio Tower. När du har jagat bort Team Rocket får du Silver Wing av ägaren av radio tornet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 hur får jag den där nyckeln till den där gubben?? hej jag vill ha hjälp me min fråga finns de någon som vill hjälpa lilla mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vilken gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 den som blivit kidnappad eller va han nu blitt av team rocket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det är bara att klå killen längst upp i tornet, då får du nyckeln till underjorden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 hur kommer jag förbi de där dörrarna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 du får chansa lite..tar högst 20 minuter...för mig brukar det funka om su hela tiden sätter på och stänger av switch 1 och 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 åå det där är ju jobbigt med alla switchar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ibland tar det 3 min. ibland tar det 2 veckor. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg