nico Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag har varit med om så otroligt många forum som gått i graven på grund av att medlemmarna har fått göra vad de vill i princip, jag vill inte att fuska.se ska bli ett sådant. dessutom finns det way mycket strängare forum än detta. om man har fått en tillsägelse så är det ett tecken på att man ska skärpa sig, har man blivit tillsagt tre gånger för samma sak är väl ändå gränsen väldigt passerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 visst, visst, men vissa regler är för stränga. Snart kommer väll moderaterna stå med en linjal och smälla oss på fingrarna om vi stavar fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag vill gärna höra någon regel som är för sträng, so go ahead. Moderatorerna har väl inga stavningskontroller? Eh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 visst, visst, men vissa regler är för stränga. Snart kommer väll moderaterna stå med en linjal och smälla oss på fingrarna om vi stavar fel. Notera ordet snart i mitt inlägg. Sedan så tänker du en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det låter redan som de har påpekat stavning och går nu till nästa steg vilket är att slå med linjaler. Notera ordet Moderaterna i ditt inlägg, kommer det politiker och slår? :-O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Vad har moderater med fuska att göra? :/ Jag tycker inte alls att det är stränga regler. Det spammas en hel del ändå, även om vi har våra regler och försöker gå efter dem så gott vi kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag tkr det är lagom bra regler och inte så fruktansvärt strängt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Kanske lite spamm & sådana saker så då måste man varna någon. Det är väldigt bra här på fuska.se, vara bara snäll, aldrig off-topic så kommer du att ha ingen varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Regler för dåligt svenska (riktigt dålig) borde finnas. Jag är väldigt trött på att se folk som inte kan stava. Dessutom finns det för många unga här inne. Då blir det lätt spam. Redigerat 11 Maj 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Dom kanske skulle installera en ordkontroll. Tror att det finns någon sådan mod någonstans. Redigerat 11 Maj 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Regler för dåligt svenska (riktigt dålig) borde finnas. Jag är väldigt trött på att se folk som inte kan stava. Dessutom finns det för många unga här inne. Då blir det lätt spam. Relger för att inte motivera sina åsiker i debattforumet borde också finnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Guggo = Aeg! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.