Cyper Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Dåliga moderatorer för ett dåligt forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Men i fuska.se finns det något som heter chaten där kan man chata andra sidor har inte det!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag tycker att detta forumet har strängre regler en andra forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag tycker att detta forumet har strängre regler en andra forum Varför tycker du det? Jag tycker att forumets regler passar perfekt, speciellt om det är aktivt. Vissa forum har gått i " konkurs " pga att dem inte hade strängare regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.