Hoppa till innehåll

För Och Nackdelar Med Psp


Rekommendera inlägg

hmm. det finns väldigt få nackdelar. Vissa tycker att det inte finns så bra spel men det tycker verkligen jag att det finns.

 

En nackdel är kanske att ett spel/film börjar direkt om du har i det i psp:t så du inte hinner va inne på menyn först som på ps2 :P

 

Batteriet tar slut hyfsat snabbt åxå, men det är ingen större fara + att man kan köpa batterier som räcker längre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Alla populära filmer finns till PSP.

Har du trådlöst nätverk hemma tycker jag att du ska köpa SOCOM: Fireteam bravo som är ett grymt spel för multiplayer över internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fördel: grafiken, funkar att se film/ lyssna på musik med, ganska snygg.

 

nackdelar: osmidig som "mp3", dyr (jämfört med DS) dåliga spel (samma jämförelse) spelen är ju mest bara remakes från PS2, inget nyskapande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fördel: grafiken, funkar att se film/ lyssna på musik med, ganska snygg.

 

nackdelar: osmidig som "mp3",  dyr (jämfört med DS) dåliga spel (samma jämförelse) spelen är ju mest bara remakes från PS2, inget nyskapande.

 

 

de där me spelen stämmer ju INTE! spelen är ju myvket bättre !!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fördel: grafiken, funkar att se film/ lyssna på musik med, ganska snygg.

 

nackdelar: osmidig som "mp3",  dyr (jämfört med DS) dåliga spel (samma jämförelse) spelen är ju mest bara remakes från PS2, inget nyskapande.

 

 

 

Jo, allt det jag skrev stämmer enligt mig. Men det kan bero lite på att jag är Nintendo f*n. Det sägs att spelen till PSP inte är egna utan bara "remakes" från PS2 till största delen iaf och det tilltalar inte mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...