krille100 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 börja spela battleon ett jätte kul webbspel man kan få. husdjur,nya vapen,armor,möta drakar demoner undead och massor med andra monster :cool: börja spela nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag är medlem på det men aldrig inne på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja det är rätt kul men är tyvärr inte mmorpg bara ett slags mmorpg man ser inte varandra men man kan hjälpar varandra vid war så får man saker ....KUL!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag är medlem där, men jag kan inte spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) tycker battleon var skoj i cirka 15 min, sedan insåg jag hur mycket jag inte fick göra/kunde få pga gaurdian skiten. Spelet är så enformigt tycker jag bara samma sak, gå dit döda den, sedan gå dit och slå eller prata där. sedan tar det sån lång tid att komma in om man inte payar. Redigerat 10 Maj 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 ja jag vet men ser det positiva vem hade trott att 100%tecknade spel kunde bli så kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 §1.9 - Skapa flera inlägg/ämnen i samma kategori om samma sak. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg