Burken Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) [EDIT] Officielt nu att Dranei blir det nya Alliance race Redigerat 10 Maj 2006 av Burken bj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Larath. Det kommer att bli Dranei så dom har redan släppt ut nånting innan realeasen. jo, jag läste nyss på worldofwar.net :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 haha, fet nice med Dranei som Alliance ras! Ser ut som en blandning av Night elves och Humans, plus att man inte kommer känna sig så liten när man är vid en Tauren ;) Skulle dock vara fräckt om dom avslöjade vilken mount dom har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Roligt Draeni som alliance ras :P men jag hoppades på eredar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag har också hört att det ska bli Dranei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Det är ju officielt! men dom ser ut att likna eredars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 kan någon lägga upp bilder på dranie och den andra. snälla :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Hitta dena bild på allakhazam.com Redigerat 11 Maj 2006 av Knas-bollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Trodde inte draeni skulle se ut så där.. Det där är inte doms "riktiga" skepnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Trodde inte draeni skulle se ut så där.. Det där är inte doms "riktiga" skepnad Bild: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/i...de/art/ss28.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 @ knas-bollen: din bild visar ju på minst två av deras klasser, paladin och mage, men jag tror att dom kommer kunna vara warrior och hunter med iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jo borde dem väll kunna :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg