Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Värdelös trailer. Säger bara något om handlingen, inget om hur spelet är eller ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 De kommer faktist se ut så dära.. säger bungie själva.. :/ blir så sura på er som säger de inte kommer se ut så men de kommer de!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Igen, det är en real time teaser! Det kommer att vra så där snyggt om du har en HDTV. Och det är inte bara Halo3 som blir snyggare om du har HDTV, alla next gen spel blir det. Ja (såg inte att du skrev HD-TV i förra inlägget). Men en HD-TV är inte heller något billigt, sen kommer spelen också bli dyrare. Det är det som är så uselt men next gen. spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag tyckte inte att denna trailern var särskilt bra. Jag har sett en mycket bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Inte bra? En av de bättre trailerna. Ingen in-game, vilket är bra i det här fallet, och sen så visar den mkt men ändå lite. Gåshud, rysningar är vad jag fick ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Inte bra? En av de bättre trailerna. Ingen in-game, vilket är bra i det här fallet, och sen så visar den mkt men ändå lite. Gåshud, rysningar är vad jag fick ;P Är det verkligen samma trailer vi har sett på länken? ^_^ Men är det inte in-game man vill ha? :) Det är iallafall vad jag vill ha. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 d skulle ju förstöra överaskningen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Inte bra? En av de bättre trailerna. Ingen in-game, vilket är bra i det här fallet, och sen så visar den mkt men ändå lite. Gåshud, rysningar är vad jag fick ;P Jo, det är klart att man vill ha in-game, men det ska vara en teaser först som bygger upp mystiken runt spelet. Kollad precis på teaser till MGS4, och i slutet av den så stoppade Snake upp en pistol i munnen på sig själv och sköt. Det bygger upp mystiken så att vi köper spelet. [EDIT] Nån som vet vart jag kan ladda ner teasern till PCn? Redigerat 11 Maj 2006 av Energy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag tyckte inte att denna trailern var särskilt bra. Jag har sett en mycket bättre... hahahhaa visst.. isåfall var de inte halo 3 för dem har bara släppt ut en film och de kommer nog inte komma nån ny på ett bra tag.. slårvad om att du kommer säga.. jag ladda ner den.. fast de går inte för isåfall är de inte halo 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Ja, varför skulle dom göra två men bara visa en ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det kommer nog att bli bra men inte lika snyggt som på trailern Där har du fel! Trailern är fortfarande inspelad från en anna film! Checka bilderna iställe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det kommer nog att bli bra men inte lika snyggt som på trailern Okej, jag hade fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg