Gäst daniel3951 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) hej alla är det nån av er som spelar ryl2 jag är en assassin lvl 41 archer 51 warrior 84 defender 33 om du inte har det tycker jag du borde skaffa det det är sk*t bra grafik väldigt många detaljer spelet hittar du på www.ryl2.com.my och så e det bara och ladda ner och det är gratis! så passa på om du gillar oline spel, :D skicka gärna bilder på era gubbar monster och allt möjligt från ryl2, men inte onödiga saker bara! lycka till med spelet Redigerat 11 Maj 2006 av daniel3951 Citera
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 du det var jag som tipsar alla denna hemsidan för typ 2veckor sen kanske tipsade jag även dig..... Citera
Gäst daniel3951 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 du det var jag som tipsar alla denna hemsidan för typ 2veckor sen kanske tipsade jag även dig..... du jag har inte vart inne på denna hemsida på över 2månader så jag visste inte det och föresten tipsade min kusin mig om det där spelet så det så :huh: Citera
Gäst daniel3951 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 vad mena du?? var inne igår senast jag loggar aldrig ut för jag har glömt mitt lösenord så altid inne men (tillbaka till ämnet nu) :) ni som har det skriv gjärna här är en bild till på bilden visas den svåraste bossen... Diablo! :evil: :medieval: :medieval: :medieval: Citera
Gäst daniel3951 Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Skrivet 11 Maj 2006 ok jag undra om man kan har pet undrar du om man kan få djur?? i så fall så svarar jag nej det finns ej i ryl2 men jag vet inte om ryl1 :huh: annars så tolka jag din fråga fel Citera
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 jo du tolka rätt men spelet hacka som in i heliga ....... ! vad kan man göra för den ska går snabbare ändra jag grafiken low bli det inte lika kul jo du tolka rätt men spelet hacka som in i heliga ....... ! vad kan man göra för den ska går snabbare ändra jag grafiken low bli det inte lika kul Citera
Gäst daniel3951 Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 jo du tolka rätt men spelet hacka som in i heliga ....... ! vad kan man göra för den ska går snabbare ändra jag grafiken low bli det inte lika kul jo du tolka rätt men spelet hacka som in i heliga ....... ! vad kan man göra för den ska går snabbare ändra jag grafiken low bli det inte lika kul du borde ha normal. det brukar hacka i början och om du har på effekter så stäng av dom de segar också spelet,och kanske om du får lov av dina föräldrar ( eller om du är vuxen) ta bort lite onödiga saker på datan kämpa på nu med spelet :medieval: Citera
Dream Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 Det bli dåligt grafik när jag tar nomal JAG BLI SÅ LEDSEN!!!!! Det bli inte kul utan effekt!!!!! Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 Spelar inte det, men jag har sett när en kompis spelar en gång. Citera
Gäst Mîhker Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Var laddar man det, på sidan fanns bara nått forum, kontakt och guider :o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.