Hoppa till innehåll

Ryl2


Gäst daniel3951

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

:bah: Nå väll jag själv och ett par vänner lirar på posedion server som humans om ni behöver hjälp

 

vi är ett gäng på runt lvl 80-90 med flera Alt chars på lägre lvls vi har även Akkan chars om ni behöver hjälp på akkan sidan

 

men vi e bara på server posedion

 

för er som tycker spelet går långsamt föreslår jag att ni läser gudien på deras hemsida så ni förstår vad ni gör vad för kontroll typer det finns

 

när det gäller lagget så e det inte farligt bara i början i All mighty land inne i staden där det samlas mycke folk och folk kör mycke dueller låt era datorer vänja sig vid deras DB och isp sen kan ni lira på

 

när ni e inne i spelet trycker ni F11 och tar bort alla skills effects utan era egna spela på 16 bitars inte 32 då blir grafiken bra också

 

ni bytter mellan Keyboard mode och mouse mode genom att trycka på ESC lira med keyboard mode enklast

 

finns mängder med quester ni kan göra som ger er items pengar och exp som gör att ni lvlar snabt enklaste sättet att lvla är i partyn

 

va inte rädda för att prova på att spela Enchanter eller cleric eller priest dom har lätt att få partyn

 

om ni e ett gäng på 3-10 pers som vill prova spelet samlas i ventrilo och bygg gubbar som ett party behöver då kommer ni att expa väldigt fort

 

om det e något ni undrar över i Ryl2 fråga mig här eller i spelet

 

Xtw33kX e min defender jag lirar just nu den e bara lvl 85 men e snart höggre lvl hehe

 

 

ha det gött

 

B)

Redigerat av Mordim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst daniel3951

:bah: Nå väll jag själv och ett par vänner lirar på posedion server som humans om ni behöver hjälp

 

vi är ett gäng på runt lvl 80-90 med flera Alt chars på lägre lvls vi har även Akkan chars om ni behöver hjälp på akkan sidan

 

men vi e bara på server posedion

 

för er som tycker spelet går långsamt föreslår jag att ni läser gudien på deras hemsida så ni förstår vad ni gör vad för kontroll typer det finns

 

när det gäller lagget så e det inte farligt bara i början i All mighty land inne i staden där det samlas mycke folk och folk kör mycke dueller låt era datorer vänja sig vid deras DB och isp sen kan ni lira på

 

när ni e inne i spelet trycker ni F11 och tar bort alla skills effects utan era egna spela på 16 bitars inte 32 då blir grafiken bra också

 

ni bytter mellan Keyboard mode och mouse mode genom att trycka på ESC lira med keyboard mode enklast

 

finns mängder med quester ni kan göra som ger er items pengar och exp som gör att ni lvlar snabt enklaste sättet att lvla är i partyn

 

va inte rädda för att prova på att spela Enchanter eller cleric eller priest dom har lätt att få partyn

 

om ni e ett gäng på 3-10 pers som vill prova spelet samlas i ventrilo och bygg gubbar som ett party behöver då kommer ni att expa väldigt fort

 

om det e något ni undrar över i Ryl2 fråga mig här eller i spelet

 

Xtw33kX e min defender jag lirar just nu den e bara lvl 85 men e snart höggre lvl hehe

 

 

ha det gött

 

B)

 

 

tja man kan ju testa va enchanter , cleric o prieast

 

nu har jag gjort en ny defender lvl 57

den heter Def3ndEr- tror jag det va :lol:

 

ha det gött lycka till med spelet XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst daniel3951

har en lvl 25 templar som jag började med nyss

 

 

ok men om jag ska va ärlig så hatar jag akkans, <_<

 

här e status hur alla akkan och human class är

 

shadow off=assassin

 

rune off = sorcerer + enchanter

 

life off = cleric priest

 

templar=defender

 

attacker=warrior

 

gunner=archer

 

så tror jag det va ha det gött :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kilimanjaro

jag radderade mina akkans och började med en människa nyss den är just nu lvl 30 defender.vad heter era guilds och kan jag få joina nån av dom

Redigerat av Kilimanjaro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...