💬
Logga in
Fuska.se

Tredje Språk.

120 svar · startad

Hur kommer det sig att vissa medlemmar som är ungefär vid 11-12 års-åldern kan svara på denna omröstning? Han menade vilka språk man pluggade, inte vilka språk man kan?

Hursomhelst, jag pluggar franska + extra engelska (Kunde redan spanska eftersom jag har bott i Spanien).

Senast ändrad:

Tyska för att mina föräldrar valde det & det värkade roligast

↗ till inlägget

Hahaha småttingar, teknikprogrammet på gymnasiet äger, inga extra språk :D

måste inte alla läsa 200 poäng språk ?

↗ till inlägget

Hahaha småttingar, teknikprogrammet på gymnasiet äger, inga extra språk :D

Just därför har jag sökt in till det ;)
15 May 2006

Skulle vilja plugga ett år på universitet i USA så man får härligt flyt på snacket.

18 May 2006

hemspråk det är kurdiska och franska

19 May 2006
↗ till inlägget

Hur kommer det sig att vissa medlemmar som är ungefär vid 11-12 års-åldern kan svara på denna omröstning? Han menade vilka språk man pluggade, inte vilka språk man kan?

Hursomhelst, jag pluggar franska + extra engelska (Kunde redan spanska eftersom jag har bott i Spanien).

Jag är 12 och går i sexan och dom flesta börjar nog med tredje språk i sexan (min skola iallafall) jag känner till några som började med det i fyran :ph34r: :zzz:

Hatar tyskan, så j*vla irriterande. Men nu till gymnasiet blir det att plugga extra engelska. :)

Karamellkungen

Jag läser tyska som tredje språk i skolan och jag tycker att det är ett urtråkigt och svårt ämne. ;)

22 May 2006

Tyska men önskar att jag tog Spanska.

23 May 2006

jag har tyska. bättre än spanska iaf. spanien ligger ju längst bort från Sverige och

är mycket svårare. :visslar: :student:

25 May 2006

Men spanska är det mycket fler som talar i världen. Tyska finns så gott som bara i Tyskland.

Jag pluggar franska..

Senast ändrad:

jag hatar spanska,våran spanska lärare heter carmen och hon kommer från spanien j*vla gammling

26 May 2006

inget

30 May 2006

SPANSKA!!! :evil: :evil: :evil:

5 Jun 2006
↗ till inlägget

Men spanska är det mycket fler som talar i världen. Tyska finns så gott som bara i Tyskland.

Nej.. Många kan prata Tyska faktiskt :)

Franska & I luv it

Hablas espanol, es muy difficil.

15 Jun 2006

tog annat för jag har inte börgjat mad tredja språk en men jag vill plugga japanska när jag får :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in