💬
Logga in
Fuska.se

Tredje Språk.

120 svar · startad

espaniol :)

Engelska, har haft den länge, så jag bytte den aldrig..

Kommer välja spanska sen...

25 Jun 2006

Spanska

28 Jun 2006

Franska och det var kul tills 8'an då vi fick en lärare som knappt kunde svenska, så man lärde sig inte ett dug..Och jag sket i att träna eller läsa whatever så nu är jag lost på det, kan bara lite svordomar, beställningsfraser och kunna presentera sig själv, hade igentligen vela gått på tyska men så vart det inte :/

14 Jul 2006

Spanska :D Det är kul.

Spanska.. fivk IG i slutbetyg :D

15 Jul 2006

tyska, haha orka alla j*vla börjningsformer å skit typ, vem som ska ha ist å vem som ska ha bist å de, fick 4/20 när vi hade förhör på de :D

Hatar verkligen tyska, men är för bra i både svenska å engelska å gentligen tyska oxå, så ja får inte byta till svensk/engelska

Om jag skulle koncentrera mejj mer på tyskan skulle ja nog va rätt bra i det, men nu orkar jag inte det, för de e så tröööökigt!!!

franska! B) jag tycker det e askul. bästa ämnet

20 Jul 2006

Spanska, kan redan lite :)

Jag läser franska som är ett väldigt tråkigt och svårt språk att lära sig. =/

21 Jul 2006

Spanska!

Vi har bara Spanska, Franska, Engelska i vår skola. Fattar inte varför vi inte har Tyska.

Vi har tyska, franska, svenska och engelska på vår skola. Det finns inga spanska-lärare så vi har inte möjligheten att lära oss spanska. =(

31 Jul 2006

Jag gick tyska, f00k it! Bytte till sv/eng ist, hade en 100årig gammal j*vla häxa till lärare..

NU SLIPPER JAG SPRÅK! Hail _o/

1 Aug 2006

fanns att välja mellan tyska och franska, och jag hade hört att franska är svårare...

så det blev tyska xD

Senast ändrad:

13 Aug 2006

Yo habla español :student:

14 Aug 2006

Ojdå. Nu har spanskan gått förbi tyskan, som förut låg i ledning ganska så överlägset :o

Efter att ha förbannat tyskalektionerna i 3 år så är det nu äntligen över.

^^^^^^^^^^

22 Aug 2006

spanska så klart! :kung: :student: una cerveza grande porfavor = en stor öl tack :P

lite osäker på stavningen B)

↗ till inlägget

fanns att välja mellan tyska och franska, och jag hade hört att franska är svårare...

så det blev tyska xD

Både svårare och tråkigare. :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in