Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Alltså jag skrev anmäl på en tråd så så anmäler jag så bröt jag mot en regel att man inte ska säga anmäler men kolla in detta!! RAKNARÖK HAR DU NÅT EMOT MIG???!?!!? ORÄTVISS :angry: TRYCK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Du kanske har gjort det många gånger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 första ggr jag anmäler och sista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 §1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället. Talar det inte för sig själv ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 ja den regelen men varöfr fick inte sv3a varning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det var kanske första gången han gjorde det, så fick han kanske en tillsägelse. Sen kan ju inte moderatorerna hålla koll på allting, vet du hur många anmälningar som skickades in den dagen ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det vra kanske lite orättvisst eftersom många andra har gjort det utan att ha fått en varning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja,det tycker jag ! Snälla ger en förklaring varför just mig men inte han också?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 skatta dig lycklig att du inte får ytterliggare en varning då du bryter mot §1.27, §1.11, §1.25. Vi kan säga såhär, den varning du fick då kompenseras med detta om du tycker det är orättvist, då du bröt mot en regel tidigare och brytit mot några till med denna tråd. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg