Hoppa till innehåll

Game Hacking


zelda-boy
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

har du postat den tutorialen på gamehackers forum?

 

ja och mitt namnn där är Kevin5475845

 

eftersom zelda-boy namnet gjorde jag när jag var typ 11

nu har jag kommit på ett annat namn

 

och måste man vara såv att man skriver allting sy detaljerat att tillochmed

en bäbis kan förstå eller eftersom ni kaggar på inga punkter och det dära

停止は私の個人指導について不平を言う

Redigerat av zelda-boy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

alla som tror på honom räcker upp en hand så jag kan se :)

 

gamehacker för mig är någon som kan t.ex kan göra så att alla som spelar world of warcraft får oändligt med liv för då måste in på nå jvla skit men du vet väl för du är ju gamehacker lr?

 

men ändrar du skriptet i vanliga spel eller har du bara patchar?

 

för att ändra i skriptet är roligare (om de funkar iofs) :P

 

aja roligast är ju att modda med sina egna 3d stuffs :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

nej men jag såg en sån tutorial några månader innan sen har den försvunnit och sen skrev jag en för att server startade om

 

2 syn punkter:

  • Om du hade lärt dig den själv och den försvann skulle du inte ha skrivit den på svenska här. Eller är du bara så van vid att skriva engelska så du bara råkade skriva typ 2000 tecken på engelska innan du han hindra dig.
  • Det du pratar om är att modda det är ingen svårt med det. Det kan vilken 9 åringsom helst bra de fattar hur man hittar filerna till spelet. Jag har "Gamehackat" JAg ändrade en 10 till 100, 200 till 500, och en 10 till 0. Så hade man barret i soldat som ett ägnings vapen man kunde skuta genom väggar utan omladdnings tid och 100 skott.
Redigerat av Miglot af eraon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska värdelösa japanska meningar där. Antar att du kopierade dem från någon random sida?

Zelda, om du inte vet hur man skriver så att människor kan läsa det så skriv inget alls. Bara jobbigt att läsa sånt där. Dessutom är väll 75% stavfel rätt mycket.

Babelfish:

停止は私の個人指導について不平を言う=

As for stop it is dissatisfaction concerning my parallel training

そうあなたの生命との何かをする行きなさい。

So, what of your life is done, go.

 

Ungefär lika bra som din engelska, och svenska också för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla som tror på honom räcker upp en hand så jag kan se :)

 

gamehacker för mig är någon som kan t.ex kan göra så att alla som spelar world of warcraft får oändligt med liv för då måste in på nå jvla skit men du vet väl för du är ju gamehacker lr?

 

men ändrar du skriptet i vanliga spel eller har du bara patchar?

 

för att ändra i skriptet är roligare (om de funkar iofs) :P

 

aja roligast är ju att modda med sina egna 3d stuffs :D

 

Är du dum eller bara riktigt dum? ''gamehacker för mig är någon som kan t.ex kan göra så att alla som spelar world of warcraft får oändligt med liv'' LoL säger jag bara :-)

 

Det är coolt att du håller på med trainers :) Dom största är väl hoodlum eller vad dom heter, ape mm. Tror du att du kan fixa en trainer till battle for middle earth? 1an alltså, får inte dom andra trainerna att fungera.

Hmmm, ni andra som bara skriver och klagar om att det är så jädrans lätt, ja då kan ni alla också posta upp lite trainers som fungerar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla som tror på honom räcker upp en hand så jag kan se :)

 

gamehacker för mig är någon som kan t.ex kan göra så att alla som spelar world of warcraft får oändligt med liv för då måste in på nå jvla skit men du vet väl för du är ju gamehacker lr?

 

men ändrar du skriptet i vanliga spel eller har du bara patchar?

 

för att ändra i skriptet är roligare (om de funkar iofs) :P

 

aja roligast är ju att modda med sina egna 3d stuffs :D

 

 

 

btw, zelda-boy borde du öva MYYYCKET på engelsk och svensk stavning, och på engelska verb.

Redigerat av Quaked_Ess
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

föresten hoppas ni vet vad sub seven programet är för något program det är en hacking program så om jag får eran ip och internet port

typ 183.384.234.366 port 48324 så kan jag göra en massa roliga saker med er läs själv om det:

subseven

men jag använder den inte men jag får lust att göra det nu på ER

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd den på mig, plz. Gör roliga saker med min dator....

Någonsin hört om firewall + router + antivirus? Dessutom är det olagligt så jag kan anmäla den IPn som min firewall kommer att rapportera, din ISP kommer efter undersökningen stänga ner ditt internet och så var det inget mer med det.

Du kan använda punkter när du skriver IPs men inte när du skriver texter? Antar att du kommer få IG i både svenska och engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd den på mig, plz. Gör roliga saker med min dator....

Någonsin hört om firewall + router + antivirus? Dessutom är det olagligt så jag kan anmäla den IPn som min firewall kommer att rapportera, din ISP kommer efter undersökningen stänga ner ditt internet och så var det inget mer med det.

Du kan använda punkter när du skriver IPs men inte när du skriver texter? Antar att du kommer få IG i både svenska och engelska.

 

har faktiskt minst lite mer en G i både engelska och svenska

förstå engelskas kunde jag redan som 11 åring typ läste då walkthrougs

 

\p[-1]so you are \.W\.R\.O\.N\.G\..\..\.. <-- en grej händer om du skriver det i RMXP med advanced message script

föresten håller på med RMXP är rätt så bra på det kan mycket där

 

hoppas ni kan den hära frågan.

vilken siffra saknas:

32 24 52 53 36 64 2_

Lös den

väntar :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla som tror på honom räcker upp en hand så jag kan se :)

 

gamehacker för mig är någon som kan t.ex kan göra så att alla som spelar world of warcraft får oändligt med liv för då måste in på nå jvla skit men du vet väl för du är ju gamehacker lr?

 

men ändrar du skriptet i vanliga spel eller har du bara patchar?

 

för att ändra i skriptet är roligare (om de funkar iofs) :P

 

aja roligast är ju att modda med sina egna 3d stuffs :D

 

Sluta klaga på att pojken inte kan svensk eller engelsk stavning. Du kan väll för f*n se vad det står? Eller är du utvecklingsstörd? Det är nog DU som borde lära dig lite svenska; ''btw, zelda-boy borde du öva MYYYCKET'' vadå borde du öva? Du borde öva heter det din fjärtapa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte jag som skrev det du citerade.

 

Att vara utvecklingsstörd har väll ingenting med detta att göra? Är väll bara fördomar, precis som att jag vet att du är en sosse/kommunist och zelda en invandrare.

 

Jo, det blir mycket svårare att förstå vad folk försöker framföra när de bygger upp sina meningar på ett hyffsat sätt. Om det är flame war du vill ha.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...