Megaklumpen Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Nå vad tycker ni om laguttagningen till fotbolls-VM?? sj tkr jag att den duger, bra att Lagerbäck tog ut Rami Shaaban istället för Bengt Andrsson!Men de sämsta utav allt va att han tog me nån Kalle från IFK Gbg i truppen när det i Stockholm på söder finns allsvenskans bästa back just nu, MAX von SCHLEBRÜGGE!!! De va en enormt stor tabbe av Lagerbäck tkr jag... Som Bajenfansens banderoll:Max ska till VM-Lagerbäck ska till Psyket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Nå vad tycker ni om laguttagningen till fotbolls-VM?? sj tkr jag att den duger, bra att Lagerbäck tog ut Rami Shaaban istället för Bengt Andrsson!Men de sämsta utav allt va att han tog me nån Kalle från IFK Gbg i truppen när det i Stockholm på söder finns allsvenskans bästa back just nu, MAX von SCHLEBRÜGGE!!! De va en enormt stor tabbe av Lagerbäck tkr jag... Som Bajenfansens banderoll:Max ska till VM-Lagerbäck ska till Psyket!! Kalle svensson är allsvenskans bäste back just nu annars hade inte lagerbäck tagit honom, tycker själv att rami shaaban är en bra målvakt men att alvbåge inte borde vara där utan bengt ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Jag fattar inte hur östlund inte kom med ?! Redigerat 12 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nå vad tycker ni om laguttagningen till fotbolls-VM?? sj tkr jag att den duger, bra att Lagerbäck tog ut Rami Shaaban istället för Bengt Andrsson!Men de sämsta utav allt va att han tog me nån Kalle från IFK Gbg i truppen när det i Stockholm på söder finns allsvenskans bästa back just nu, MAX von SCHLEBRÜGGE!!! De va en enormt stor tabbe av Lagerbäck tkr jag... Som Bajenfansens banderoll:Max ska till VM-Lagerbäck ska till Psyket!! Du har nåt emot IFK va? Bengan är ju ffs Sveriges Bästa målvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 * Fusion, Alexander Östlund har inte varit stabil detta året kanske tycker Lagerbäck, eller så har Lagerbäck fått spader. Eller för hård konkurrans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag tycker att det var ett bra lag som Lagerbäck tog ut och tur att inte Östlund fick vara med för han är ju dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Håller med dig Corpsegrinder att Östlund är dålig och att det är ett bra lag till vm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Kommer man nästan med i vm-truppen så är man inte "dålig" >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.