Hoppa till innehåll

Landslags-uttagningen

Megaklumpen

Rekommendera inlägg

Nå vad tycker ni om laguttagningen till fotbolls-VM??

sj tkr jag att den duger, bra att Lagerbäck tog ut Rami Shaaban istället för Bengt Andrsson!Men de sämsta utav allt va att han tog me nån Kalle från IFK Gbg i truppen när det i Stockholm på söder finns allsvenskans bästa back just nu, MAX von SCHLEBRÜGGE!!!

De va en enormt stor tabbe av Lagerbäck tkr jag...

Som Bajenfansens banderoll:Max ska till VM-Lagerbäck ska till Psyket!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sj tkr jag att den duger, bra att Lagerbäck tog ut Rami Shaaban istället för Bengt Andrsson!Men de sämsta utav allt va att han tog me nån Kalle från IFK Gbg i truppen när det i Stockholm på söder finns allsvenskans bästa back just nu, MAX von SCHLEBRÜGGE!!!

Kalle svensson är allsvenskans bäste back just nu annars hade inte lagerbäck tagit honom, tycker själv att rami shaaban är en bra målvakt men att alvbåge inte borde vara där utan bengt ist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har nåt emot IFK va?

Bengan är ju ffs Sveriges Bästa målvakt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

* Fusion, Alexander Östlund har inte varit stabil detta året kanske tycker Lagerbäck, eller så har Lagerbäck fått spader.

Eller för hård konkurrans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...