eilahtan Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Hej på er allihop. :D Jag va på bio fredagen den 5 Maj och såg premiären av "Mission Impossible 3". Jag tycker att den var super. Den förta filmen va ju så himmla bra, men 2:an va så där, en bra film men lite överdrivet med alla masker och röstförvrängningar! Tredje filmen va i alla fall SUPER!!! Har ni inte sett den så gå och gör det..... :cool: Redigerat 11 Maj 2006 av eilahtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 jag har också sett den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nå vad tyckte du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag tyckte att den var cool & underhållande. Såg den dagen efter premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Kul! Vilken tycker du är bäst av M.I filmerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Har inte förtsått mig på dessa "overkliga" filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Gillar inte M.I. Som OE sa, overkliga som s*tan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Gillar inte Mission Impossible filmerna för de är overkliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Gillar Mission Imposssible för att de är overkliga, speciellt slutstriderna :] Ska se 3an snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag ogillar inte Mission Impossible för att dom är overkliga. Jag ogillar filmerna för att dom suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 ska snart se den. jag gillar alla filmerna, tvåan år så klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 ska snart se den. jag gillar alla filmerna, tvåan år så klart bäst. Vist är de bra. Jag tror att ni kommer vara nöjda efter att ha sett 3:an. Jag hade ganska stora förväntningar på filmen men den uppnåde absolut kraven för en bra action!!! :rambo: Ha det så kul när ni ska se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.