Gäst Radicus Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Varför är det tråkigt att se på overkliga filmer? Motivera era svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Varför är det tråkigt att se på overkliga filmer? Motivera era svar. Hur kul är det att se på tom cruise när han tar av sig 40 masker i sekunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Har inte sett trean än, men gillar både ettan och tvåan. Erkänner dock att dom är lite väl överdrivna i vissa scener, speciellt när tom cruise kör mc i slutet av andra filmen. VRROOOOOOM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Ush, jag hatar alla mission impossible filmerna. Ska absolut inte se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 öhmm, jag fattar inte vad ni snackar om?? nämn 3 filmer som inte är overkliga...lycka till <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 öhmm, jag fattar inte vad ni snackar om?? nämn 3 filmer som inte är overkliga...lycka till <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 EDIT:förlåt för dubbel inlägget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 öhmm, jag fattar inte vad ni snackar om?? nämn 3 filmer som inte är overkliga...lycka till <_< Smart!!! :cool: Jag håller fullständigt med dig! Vill gärna höra filmer som inte är overkliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 öhmm, jag fattar inte vad ni snackar om?? nämn 3 filmer som inte är overkliga...lycka till <_< ElinaZozo Jalla Jalla Nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Naj jag vet inte om de är så himmla "verkliga" brunhilde ... Jag tycker i alla fall att Mission impossible filmerna är hel jysta. :cool: Och det kan väl va kul att se en "overklig" film också. Om ni inte sett 3:an så kan ni väl ge den en chans! :ph34r: Redigerat 24 Maj 2006 av eilahtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Man får väl be någon ladda hem den tredje filmen så man kan klo på den. Mission Impossible filmerna är jättebra och det spelar ingen roll om de är overkliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 har inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.