MrThompa Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Finns metroid till ps2 ?? jag har inte kunnat hitta det nånstans ? Hoppas nån kan hjälpa mig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Finns metroid till ps2 ?? jag har inte kunnat hitta det nånstans ? Hoppas nån kan hjälpa mig ! tror inte det, det är väl ett Nintendo only spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 tror inte det, det är väl ett Nintendo only spel? Jo, det är bara till Nintendo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banarne Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Det är only for game cube ochså finns det till game boy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Det är only for game cube ochså finns det till game boy. hur ska jag säga detta, det finns till NES,SNES,GB,GBA,NGC inget 64 dock :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Finns bara till Nintendo, som ni skrev, men jag tycker att det borde finnas till Sony, o Microsoft också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Finns bara till Nintendo, som ni skrev, men jag tycker att det borde finnas till Sony, o Microsoft också... Varför ska det finnas till Sony och microsoft också? Nintendo har Metroid prime och de ska behålla det, det gäller också alla andra spel de har som de har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Finns bara till Nintendo, som ni skrev, men jag tycker att det borde finnas till Sony, o Microsoft också... varför? Delar microsoft med sig av Halo? nej, Delar sony Tekken?, Crash? nej, varför skulle Nintendo dela med sig av ett av deras varumärken när ingen annan gör det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 mm. det finns bara till nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Finns metroid till ps2 ?? jag har inte kunnat hitta det nånstans ? Hoppas nån kan hjälpa mig ! nej spel till nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg