Simpsons Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag tycker man ska leva i nuet, och ta dag för dag, inte tänka för mycket på framtiden osv. Men det är nog många som vill bli kända, men vill man det så får man också kämpa för det.. och du har ju bra betyg, så du har ju en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag tänker inte så mycket på att bli känd och att folk ska känna igen mig men jag skulle inte säga nej till att bli rik. När man blir känd så skulle man ju inte knappt kunna ha ett liv fast jag kan förstå om folk gillar att få uppmärksamhet från en massa människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag menade inte "känd" bokstavligen. Har börjat gå bra för mig, har fått enormt många erbjudanden om jobb. Men det var inte direkt topp-lön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Okej, men om det är ditt första jobb så kan du ju inte förvänta dig den gösta lönen, men det är ju bara att hoppas på befodran sen :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag nobbade ett av dessa bud på grund av jag ville inte bli snickare... Men det fanns ett jobb som ekonom (finansiering) har funderat på att tacka ja. (Vill gärna inte kommentera vilket företag) Men allt kan går snett om man gör fel... så det gäller att vara försiktig. Jag tror snart anländer mitt tåg till stjärnorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Tjänar man bra som ekonom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) Ja, av finansiering får man en enorm lön. Kanske inte lika mycket som en läkare, men iaf otroligt mycket. Men jag skall jobba på halv-tid, jag skall även plugga till att bli ekonom. Redigerat 29 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 * Xade, onödigt? Du verkar inte ta livet så seriöst, men vissa i livet gör det. Seriöst och seriöst... men jag vill i alla fall bli något i mitt liv. Så du kanske tycker att vissa trådar som "Now Playing" är användbara för fuska.se, att man skriver i vad man lyssnar på. Vissa säger att man får tips, men vem i h*lvete kollar igenom enormt många sidor bara för att skaffa låtar? Andra säger att det är bra så man kan få mer Fuska Mynt & Rank, men ändå kallar du en "seriös" tråd onödig. Även tror jag att alla människor undrar ofta vad man kommer bli, det borde man kämpa för istället för att vänta på chansen när man har den framför sina ögon. Jag tycker Now Playing är onödig, jag tycker rank är bra för det visar att man är aktiv, jag tycker FM är dåligt, det leder bara till spam. Det jag menar är att varför fråga sig själv massa saker? Och varför posta en ny tråd om det, alla gör som de vill med sitt liv. Det finns redan massa trådar som liknar denna, "Vad är meningen med livet", "Vad vill du helst göra" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 * Xade, Rank måste inte visa att man är aktiv & rank är snarare källan till spamm, av Fuska Mynt kan man köpa föremål så det är inget dåligt med det. Vad har "Vad är meningen med livet" & "Vad vill du helst göra" med denna tråden att göra? De kanske liknar varann lite i grunden, men de är helt olika annars. ;) Varför frågar jag mig själv saker? För att se om jag själv har svaren. Om jag inte har svaren, kan väl jag lyssna på era inlägg & uppfattning om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Nä, när man tror att man har nått evig lycka och känner sig nöjd, är det alltid, ALLTID något nytt man strävar efter. Kort sagt, det går inte att bli helt lycklig, det finns alltid något hinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 om man är bra människa så är man en berömd person inom sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.