Hoppa till innehåll

Minns Som En Stjärna Förevigt

Gäst Radicus

Rekommendera inlägg

Jag tänker inte så mycket på att bli känd och att folk ska känna igen mig men jag skulle inte säga nej till att bli rik. När man blir känd så skulle man ju inte knappt kunna ha ett liv fast jag kan förstå om folk gillar att få uppmärksamhet från en massa människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst Radicus

Jag menade inte "känd" bokstavligen.

Har börjat gå bra för mig, har fått enormt många erbjudanden om jobb.

Men det var inte direkt topp-lön...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag nobbade ett av dessa bud på grund av jag ville inte bli snickare...

Men det fanns ett jobb som ekonom (finansiering) har funderat på att tacka ja. (Vill gärna inte kommentera vilket företag)

Men allt kan går snett om man gör fel... så det gäller att vara försiktig.

Jag tror snart anländer mitt tåg till stjärnorna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Ja, av finansiering får man en enorm lön.

Kanske inte lika mycket som en läkare, men iaf otroligt mycket.

Men jag skall jobba på halv-tid, jag skall även plugga till att bli ekonom.

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

* Xade, onödigt? Du verkar inte ta livet så seriöst, men vissa i livet gör det.

Seriöst och seriöst... men jag vill i alla fall bli något i mitt liv.

Så du kanske tycker att vissa trådar som "Now Playing" är användbara för fuska.se, att man skriver i vad man lyssnar på.

Vissa säger att man får tips, men vem i h*lvete kollar igenom enormt många sidor bara för att skaffa låtar?

Andra säger att det är bra så man kan få mer Fuska Mynt & Rank, men ändå kallar du en "seriös" tråd onödig.

Även tror jag att alla människor undrar ofta vad man kommer bli, det borde man kämpa för istället för att vänta på chansen när man har den framför sina ögon.

Jag tycker Now Playing är onödig, jag tycker rank är bra för det visar att man är aktiv, jag tycker FM är dåligt, det leder bara till spam. Det jag menar är att varför fråga sig själv massa saker? Och varför posta en ny tråd om det, alla gör som de vill med sitt liv. Det finns redan massa trådar som liknar denna, "Vad är meningen med livet", "Vad vill du helst göra" osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

* Xade, Rank måste inte visa att man är aktiv & rank är snarare källan till spamm, av Fuska Mynt kan man köpa föremål så det är inget dåligt med det.

Vad har "Vad är meningen med livet" & "Vad vill du helst göra" med denna tråden att göra?

De kanske liknar varann lite i grunden, men de är helt olika annars. ;)

Varför frågar jag mig själv saker? För att se om jag själv har svaren.

Om jag inte har svaren, kan väl jag lyssna på era inlägg & uppfattning om saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...