Gäst 2paac Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 jag skulle fånga alla och få de starka flyga tilll alla länder tänk er alla fatiga länder kan få vatten från v pokemon elektricitet av ele pokemon eld (värme) an eld pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag skulleflyga till andra lender med min ven och vinna gym och sånt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 jag skulle nog göra detsamma. men då har jag en fråga vilken av nybörjarna i kanto, jotho och hoenn skulle ni vilja ha? skulle nog välja charmander eller totodile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 B) TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCKO!!!!!!!!!!!!! För att Sceptile e min favorite!! :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Döda dem ? De är ju monster.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 skulel ha en charmander eller squirtle för vatten är bra på sommaren :P, men jag skulle bli bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 * Outside Enemy, bra svar. Skulle nog också kunna tänka mig att försöka utrota dom, dessutom... Hur coolt vore det med en vanlig människa och en tecknad pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag skulle lugnt ta Charmander!! :wub: Charizard :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 FuzioN: jag tror inte att dom skulle vara tecknade om dom fanns på riktigt... Outside Enemy: om dom fanns, varför utrota dem? inte konstigt att många djur dör ut om alla tänker som dig.... själv skulle jag bara njuta av livet, men jag skulle fånga en flygon iallafall.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Gotta kill 'em all Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag skulle skaffa så många pokemon som möjligt, sedan göra ett företag med "snabba pokemon" som arbetare. Inga lön, bara mat och ära till arbetarna och pengarna till mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Låter lite egoistiskt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg