Rallypack Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Blizzey:Skulle du bli glad om nån försökte döda dig!? ehh vadå..en pokemon eller Redigerat 22 Maj 2006 av Blizzey
Rallypack Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 men lägg ner... ni måste vara super pokemon töntar lägger in såna här onödiga innlägg ex. vad skulle ni göra om det fanns ricktiga pokemon..gud vad töntigt det kommer bara finnas pokemon i era ;) huvun töntar töntar jag menar inte alla här inne
Rallypack Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 dom som verkar ha vett i huve är Outside enemy Dark real Fuzion dom är normala jag säger som dom döda alla pokemon och slakta dom stycka dom i små bitar och pissa på dom och elda upp dom OPPS BLEV LITE FÖR MYCKET pokemon kom igen skulle alladrig bli så dom som skapade pokemon det var ju ennsamma japaner den här tråden borde [låsas] Och varför är vi töntar? ser du inte vad jag har skrivit ovanförvisstja du tänkte väll om hur det skulle vara med pokemon på ricktigt :lol:
-=jedi knight=- Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Moget själv då. Pokémon är gjorda för att underhålla folk. Inte för att plåga er. Man har också en fri vilja som man kan använda till, ja...jag vet inte, INTE SPELA SPELEN! Föresten, Jag vill att du ska skriva så moget som möjligt om varför du tycker vi är töntar, och inte spotta ut allt i en sörja.
-=jedi knight=- Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 ;) ;) ;) VAD menar du Pfft, för mogen att fatta korrekt svenska eller?
rawand Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Hörru jag är ingen pokemon tönt jag är en pokemonnörd!!! :P
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Som -=jedi knight=- säger så är det till för att underhålla folk inte för att förnedra.
Overraild Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Kom igen Blizzey, om du var en Pokémon, skulle du vara glad om någon människa dödar dig? Djur ska också få leva. Världen skulle bli jättetråkig utan djur. Varför vill du utrota de? Säg det!
Rekommendera inlägg