Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 j'vla töntar som snackar om att döda pokemon Eftersom att det är obeskrivligt moget att snacka om vilka pokémon man vill ha >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet Redigerat 14 Maj 2006 av rayquaza_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 varför döda dem, lite fantasi får man väl ha. Iallafall om nu pokemon fanns så skulle jag fånga en eevee och utveckla den till jolteon (min favvo =3) och ha den som hund (eftersom man själv har önskat sig hund sen man var 7 år och en farsa hela tiden har sagt: vi ska skaffa hund till våren vi sa skaffa hund till våren etc.) och så skulle jag zappa några idioter på skolan och nån lärare. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Alla som snackar om att döda dem och sånt är ju totalt dumma i huvudet. Hur ska ni göra det när de bara kommer att fightas och slå tillbaka, kanske t.o.m döda er i självförsvar. De skulle inte vara harmlösa som i serien, nej nej, de skulle vara lite mer som riktiga djur. Men såklart, om ni har såna saker som Darkball(Från en av filmerna, gör en Pokémon genom-ond och ökar dens styrka skit mycket) kan ni ju ta över jorden, så terrorist attacker skulle bli enklare :/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet Jag förstod verkligen ingenting.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet lär dig svenska jag säger sluta störa dig faaaattataaa!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 rayquaza_king:.. det är kanske du som ska lära dig svenska, man fattar inte vad det står när du förlänger ord som typ "faaaattaaaaa"! och när du förkortar ord typ "j", man fattar inget ju!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ta´t lungt! Bråka inte! Det gör mer trubbel! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jajajaja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 töntigt!!!skulle pokémonén vara tecknade elr jag säger som alla andra ......utrota dom :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Never! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Gotta kill 'em all dig med :evil: Redigerat 16 Maj 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg