Rallypack Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 kan jag byta med en kompis om han har pokemon blå och jag crystal går det
LiQuiDe Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 jag tror det... :unsure: men jag undrar om det går att byta till ruby/sapphire...? :o
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 Så att Blizzey helt säkert förstår: RBY=röd, blå, gul GSC=guld, silver, crystal ADV=ruby, sapphire,emerald, leaf green, fire red RBY-GSC Ja RBY-ADV Nej GSC-ADV Nej
LiQuiDe Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 att man kan bara byta från color till color och advance till advance... :(
flygon Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 man kan faktist byta från advnace till game boy, stoppa blue,red,yellow,gold,silver eller crystal i advancet och byt med en vanlig link-kabel till ett game boy, men det går inte att byta från R/B/Y och G/S/C till R/S/E och FR/LG... :(
MegaMartin Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Så att Blizzey helt säkert förstår: RBY=röd, blå, gul GSC=guld, silver, crystal ADV=ruby, sapphire,emerald, leaf green, fire red RBY<--->GSC Går RBY<--->ADV Går inte GSC<--->ADV Går inte Vad är det som är så förbannat svårfattat med det där? Jag ändrade lite mer i citatet...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Maj 2006 JAG OCH HAN HAR color går det att byta.. vill jag bara veta fast han har blå och jag crystal
WiFiGamer Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 Det g¨år att byta, MEN du måste fara till en annan värld och fixa nåt. Du ska typ leta en grej till en annan .
Rekommendera inlägg