woicer Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) För vissa är nyheten gammal, för andra är den ny - men här kommer den: Dell har nu släppt en ny speldator vid namn "DELL XPS 600 RENEGADE". Den har grymt bra prestandar och den kommer även ha ett grymt högt pris. Kolla bara prestandarn här nere: CPU: Intel Pentium XE 955 Dualcore 4.26ghz Grafikkort: 4 stycken Geforce 7900GT 512mb RAM: vet inte, men det sitter fyra stycken, borde alltså vara: 4096 MB Hårdisk: 2x 150Gb Western Digital 10000rpm SATA Raptor Ljudkort: Sound blaster X-FI FATAL1TY Det var alltså bara lite om datorn. Det ingår även högtalar-surround system. Musen som ingår är en Logitech G5 och tangentbordet är SAITEK eclips (red). Skärm? Dell ultrasharp 30 inch widescreen flat-panel monitor. Chassit är även unikt. En kille sitter och handmålar varenda chassi, det du. Det går att sitta och rabbla upp saker hela dagen om man nu tycker det är så kul, men det tycker inte jag. Vill ni ha mer information och BILDER på datorn? Besök datorns hemsida: http://www.dell.com/html/us/products/renegade/renegade.html Vad tror ni? Det lär ju inte vara många som kommer ha råd att köpa datorn, så en succé lär den inte bli, men det är alltid något att sitta och dräggla över. Priset tror jag kommer vara runt 76 000:-, hyfsat dyrt. http://www.newlaunches.com/entry_images/0106/06/Dell_xps_600_renegade.jpg bild innuti datorn: http://winsupersite.com/images/reviews/ces2006_3b_07.jpg http://winsupersite.com/images/reviews/ces2006_3b_06.jpg Redigerat 12 Maj 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Är det inte fyra stycken 7900 Kort :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 varför inte skicka in som nyhet? Fast den var ganska fräsch =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Jag säger bara: Ja, tack! Redigerat 12 Maj 2006 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Den fungerar nog :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 skulle inte tacka nej till den :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Är det inte fyra stycken 7900 Kort :)? Du har helt rätt, jag skrev fel. Fyra stycken 7900GT är det - ändrat :) BTW: någon som har lite extra pengar över, så kan ni gärna donera en till mig. Redigerat 12 Maj 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Varför flashar dem till bilden med "eldflames" ? Jag skulle nog tycka att den blev lite fräschare med en blank svart/grå nyans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Skulle väl duga att spela Wc3 på. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deviant Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Varför flashar dem till bilden med "eldflames" ? Jag skulle nog tycka att den blev lite fräschare med en blank svart/grå nyans. Jag tror själva chassit har eldflammor på sig i verkligheten också, och för att fixa till stämningen lite har dom lagt in lite fina effekter och en bakgrund. :) Jag själv gillar inte Dells datorer på grund av att man måste ha dems egna speciella RAM-minnen, så man kan inte bara ta vilket-som-helst. Men med denna behöver man aldrig öka minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag har precis köpt mig en vanlig DEll XPS 600 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Skulle inte heller tacka nej till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.