Volvo_Killen Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hej! Jag har ett problem när jag stoppar i ViceCity i mitt ps2. När jag stoppar i den,trycker in den,så står det: "Insert a playstation or playstation 2 format disc" Problemet är att jag inte har någon sån.. Alla andra spel funkar och mitt ViceCity funkade innan. Vad är felet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det kan ju vara något fel på ditt PS2 så du kan ju gå till GAME eller någon annan sån butik som ligger nära dig och fråga om de vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag tror att det är för att din ps2 skiva som är repig. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volvo_Killen Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Den är inte ett dugg repig! Gick till Salab i SVEG och han skulle ringa nå företag på måndag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Problemet är att jag inte har någon sån.. Jodo, de har du. DU har ju Gta: VC? Han kan inte läsa av skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 mmm...där ser man hur ps2 kvalitet är.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 om du tycker att ps2 är sk*t varför är du då inne här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Han sa inte att det var skit! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Håll er till tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicecity Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 var ligger love fist studion?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 fist studion? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 den ligger vid pizza stället i downtown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg