Autobahn Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Läste drygt fyra-fem kaptiel, men sedan slutade jag. Fantasy har nog aldrig varit något för mig, även om jag gillar Harry Potter-serien ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Boekn är visst skriven av en tonårig pojke, minns ej exakta åldern kanske 15-16. Ajja, skyller på all tidsbrist för att hinna läsa bokserien ,) Annars gillar jag den typ av böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 nej det gör ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Boekn är visst skriven av en tonårig pojke, minns ej exakta åldern kanske 15-16. Ajja, skyller på all tidsbrist för att hinna läsa bokserien ,) Annars gillar jag den typ av böcker. Då han började skriva boken ja. Då var han 15-16 år. Nu är han omkring 18-19 år. :/ Det tar tid att publicera en bok vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 jag kanske ska läsa den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Läste först ut ettan och fastnade för den :D Läste ut tvåan på engelska och längtar som f*n tills trean kommer. (om det kommer någon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Eragon är jättebra, den bästa Fantasy boken jag läst. Jag ska köpa tvåan snart. Visste ni förresten att Eragon ska bli film? Den kommer börja visas på bio i december här i Sverige, måste ses! Flexmeister: Det kommer att komma en tredje bok, den kommer heta "Empire" på engelska. Redigerat 30 Maj 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Har bara läst den första boken av Eragon, jag är rätt upptagen med andra böcker nu så jag har inte tid med att låna/köpa ut ännu en bok. Men de är riktigt bra böcker, bland dem bästa Fantasy böckerna jag har läst. Redigerat 30 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 @Ganon20000: Mm, vet att det ska komma en film. Jag tror att jag ska se den, men när man ser den så förstör man alla egna bilder som man själv har fått av personerna. Lite synd. Hoppas verkligen att den är lika bra som boken och det inte är nått skit dom bara slänger ihop för att böckerna blev succé. Har inte haft mkt tid att läsa tvåan. Har varit så upptagen. Lite dumt eftersom det är den bästa bok jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Men det är ju bättre att läsa boken först än att se filmen först, tycker iallafall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Har läst 1:an och håller på med 2:an...den är ju så J*vla bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Är det någon som kan ge ett bra tips på var man hittar den andra boken billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.