Girafariglove Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Har bok ett och väntar på att bok två kommer ut i en förlängd version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) Har precis läst ut ettan och ska snart låna tvåan. Jag tittade lite på hur filmen kommer att se ut, verkar vara ganska intressant. http://www.eragonmovie.com/ Haha, fyfan vad nice, märkte just att det också ska bli ett spel. http://www.eragongame.com/us/ Redigerat 31 Maj 2006 av Nintendo Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jippie! Jag har länge velat att det ska bli ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Har läst både ettan och tvåan ....dock på svenska ligger på lat sidan just nu X3 tror inte att filmen som kommer ut i december kommer att vara någe bra om man jämnför med boken ...men det är oftast inte filmer som jämförs med böcker heller X3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Hoppats att filmen blir bra, längtar redan. Spelet blir nog bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Spel, så coolt! Så bra! För en gångs skull såg Eragon faktiskt ut som jag hade tänkt mig. Får kanske gå och se filmen sen ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Filmen verkar vara intressant. Ska leta efter trailers på den, vet ni vart länka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Råkade visst få Eragon och De Äldre i födelsedagspresent nyss, vilket är ju hemskt passande ;) Under sommarlovet blir det nog en hel del tid utan dator eller tillgängliga kompisar; DÅ kan man läsa dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 De äldre? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 "Äldsta" borde den heta eftersom att på engelska heter den "Eldest" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Haha ja upptäckte mitt misstag nyligen ;) Den Äldste hette det visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Är det inte "Oldest" som betyder Äldste, eller är det verkligen Eldest? Redigerat 20 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.