von kluth Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hej allehopa! Jag vill bara se hur många som vet om det fakta att Nintendo Revulotion bytt namn till Nintendo Wii, det är sant, jag lovar... bevis? erm... se alla tv-spelsmagasin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hej allehopa! Jag vill bara se hur många som vet om det fakta att Nintendo Revulotion bytt namn till Nintendo Wii, det är sant, jag lovar... bevis? erm... se alla tv-spelsmagasin ...Kolla fuska.se nyheterna på första sidan, diskutionerna i övriga konsoller och Nintendo.se's hemsida. Föresten så är det fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jo det är sen länge ingen nyhet. Sen kanske denna tråd borde ligga i "övriga konsoller"-forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Ne säger du det, har Revolution bytt namn till Wii? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Hemskt ledsen alla. Hade fullständigt glömt att titta på startsidan för fuska.se. Åter igen, hemskt ledsen, kan någon låsa denna tråd måntro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ja det kan jag, men lättare om du anmäler den och ber den att låsas. Lägg den i rätt forum nästa gång. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg