Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) Det händer ofta att minsta lilla rörelse från framgångsrika utvecklaren Blizzard leder till svallvågor på nätets forum. Fansen väntar ivrigt på livstecken från spel som Diablo III och Starcraft II. Den senaste vågen av rykten kommer direkt från Blizzard själva som nyligen publicerade platsannonser på sin hemsida. Det gäller grafiker med expertis inom modellering, texturering och animering av karaktärer och kreatur. Av intresse är att de nyanställda kommer att jobba med teamet bakom Diablo och dess uppföljare. Det är tydligt att projektet innefattar 3d-grafik vilket framgår av specifika krav inom animationsteknik och programvara. Om det nu visar sig vara Diablo III som är på gång lär det bli seriens första kapitel att ta ett kliv bort från den traditionella 2d-grafiken. Vi hoppas kunna gräva fram fakta mitt i svärmen av vilda spekulationer. /Pcgamer Efter denna artikel blev jag väldigt intresserad över Diablo 3, Expansionen blev lite sunkigt men nu tror jag att det kommer gå hela vägen. Min fråga lyder : Kommer det att anlända nya character till efterföljaren? Kommentarer om Diablo 3, eller påpekningar/svar/frågor kan ni skriva i denna tråd. Redigerat 14 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hur kan man kommentera nåt som inte finns? Sak samma, hoppas att det är Diablo III som är under utveckling. Och hoppas att det blir bättre än föregångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det är Diablo 3 som ska komma !! Jag läste det i Pc-Gamer... Men jag vet inte när det släpps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Räknas Diablo2 som 2d elr 3d ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag hoppas att trean blir bättre än föregångarna även om de är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 äää satsa på starcraft 2 istället blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 äää satsa på starcraft 2 istället blizzard. Ska vi bilda en starcraft fanclub, du verkar gilla det ;) Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Räknas Diablo2 som 2d elr 3d ? 2d skulle jag tro :D även fall det är pyttelite 3d i D 2:Lod han menar nog som wow 3d i D3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.