Hoppa till innehåll

Diablo Iii

Gäst Radicus

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

Det händer ofta att minsta lilla rörelse från framgångsrika utvecklaren Blizzard leder till svallvågor på nätets forum. Fansen väntar ivrigt på livstecken från spel som Diablo III och Starcraft II. Den senaste vågen av rykten kommer direkt från Blizzard själva som nyligen publicerade platsannonser på sin hemsida. Det gäller grafiker med expertis inom modellering, texturering och animering av karaktärer och kreatur. Av intresse är att de nyanställda kommer att jobba med teamet bakom Diablo och dess uppföljare. Det är tydligt att projektet innefattar 3d-grafik vilket framgår av specifika krav inom animationsteknik och programvara. Om det nu visar sig vara Diablo III som är på gång lär det bli seriens första kapitel att ta ett kliv bort från den traditionella 2d-grafiken. Vi hoppas kunna gräva fram fakta mitt i svärmen av vilda spekulationer. /Pcgamer

Efter denna artikel blev jag väldigt intresserad över Diablo 3, Expansionen blev lite sunkigt men nu tror jag att det kommer gå hela vägen.

Min fråga lyder : Kommer det att anlända nya character till efterföljaren?

Kommentarer om Diablo 3, eller påpekningar/svar/frågor kan ni skriva i denna tråd.

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...