Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 På tal om självförtroende. Idag har mitt självförtroende varit på topp... Tills vi gick igenom protokollet på minigolfbanan ovh jag insåg att jag bara kom 2:a... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ja som sagt. Det är många som håller med mig om detta och det är ju precis så här det är. Åtminstonde lite hos alla. PS. Varför skriver alla: Jag er en snel julhest? DUMMA ALPACOR som säger det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag har jättebra självförtroende. Antagligen för att jag är unik eller annorlunda som klassen säger. "j*vla uppesittarenörd" "Haha datornörd". Etc. Sedan får jag bättre självförtroende av att göra saker bra. Städa rummet, klara ut ett spel etc. Men det finns inget bättre än att reta upp klasskamprater. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag har jättebra självförtroende. Antagligen för att jag är unik eller annorlunda som klassen säger. "j*vla uppesittarenörd" "Haha datornörd". Etc. Sedan får jag bättre självförtroende av att göra saker bra. Städa rummet, klara ut ett spel etc. Men det finns inget bättre än att reta upp klasskamprater. :) Vadå reta upp klasskamrater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 jag har ganska dåligt självförtroende.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.