Siyuro Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Borde jag skaffa Warcraft 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag tycker de iallafall det är lite våsrt i början tycker jag sen blir det azz kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Det duger. Gillar Starcraft bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ja, kör på Battlenet, as kul! Problemet är att man tröttnar efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Har också funderat på det.. Kostar ju typ 99 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 om du ska skaffa Wc3 skaffa tillägget med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Finns det bara en expansion ( the frozen throne ) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Finns det bara en expansion ( the frozen throne ) ? finns något som typ heter warhazard eller så men tror inte många har och spelar det, man får typ bara mer multiplayer banor och skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Ja, du borde köpa Wc3. Larath: Jag har Warhazard och det är inte som FT. Man bara installerar några maps sen kan man kasta skivan om man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Ja, du borde köpa Wc3. Larath: Jag har Warhazard och det är inte som FT. Man bara installerar några maps sen kan man kasta skivan om man vill. ok, var ju nästan det jag sa. menjag trodde att det var en ytteligare expansion till frozen och regin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Larath: Det är nåt udda tyskt företag som heter Xmedia som gjort den. Och tips till alla som vill köpa den. Gör inte det. Helt sumpigt gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag har Warcraft 3 TFT jag kör på eurobattle.net :P, typ den roligaste banan är Stronghold 3.13 Teams 3 eller typ Tree Tag men det är synd att den går på tid :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg