Aegzor Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 http://www.serebii.net/ http://www.serebii.net/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Där kan få hjälp med ALLT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Nästan allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jaja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Inte för mycket spam, nu va ? Och: ja, på serebii kan man få hjälp med nästan vad som helst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 där man hittar dragon claw, vart e det?? för jag har emerald och jag trodde det var i rummet där man kan möta steven. är rummet typ fyrkantigt och det är massa vatten sen i slutet av rummet finns det en liten jordplätt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Ja, ungefär så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Om man har pokémon emerald så kan man inte fånga surkit: Ersän dåligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Om man har pokémon emerald så kan man inte fånga surkit: Ersän dåligt :( Det håller jag med om men jag försöker bara få Salamence, så jag bryr mig inte. Det är väll självklart på marken man hittar bagon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag behövde inte leta efter Surskit. När jag hade klarat Elite Four och Steven några gånger så var TVn på när jag satte på spelet igen, och då var det något som hette "Pokémon News". Då sa dem att det plötsligt hade dykt upp oändligt många Surskit i Route 117 (mellan Mauville City och Verdanturf Town). Så jag stack dit och träffade en med en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Du ljuger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Nej det gjorde han inte. På poke news så kan det hända att de säger att det är ovanligt mycket surskit på rute 117. och så hittar man dem utanför verdanturf staden runt metior fallen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg