LiQuiDe Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 hej... :) jag har en fråga till er här på fuska.se jag måste välja ett "modernt" språk men jag får inte välja antingen franska spanska eller engelska! så jag har bara ett val tyska...men jag hatar tyska så vad ska jag göra...? P.S jag vill gärna kunna prata japanska... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Har du redan valt tyska, och inte FÅR välja något annat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 nej jag valde frasnka sen sa dom du får inte välja det välj nåt annat... :wacko: och jag kan spanska flytande(mina föräldrar är från Chile) och engelska flytande(jag bodde i Australien i några år) så jag vet inte vad jag ska göra och som jag har skrivit så hatar jag tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Varför får du inte ta spanska, det vore ju drömmen !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Det är något konstig med din skola ju, varför får du inte tillåtelse att ta franska? Och tar då spanska eftersom om du kan det flytande så får du bättre betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 men jag får inte det... :( tyska måste jag ta isf franska e det för lite elever för att ja ska få ta... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) inte tyska! Jordens misstag! Det låter fult, är svårt att lära sig, massor gramatik och hey! vi snackar tyskland här ! Redigerat 20 Maj 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag hade bara två språk och välja i mellan, tyska och franska, jag tog tyska. Ta portugisiska, det språket talar man i en del stora länder här i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Försök att få med dig några polare som kanske också vill kunna lite japanska,och ta sen upp det med rektorn eller någon lärare. så gjorde jag med italienska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Grekiska eller Italienska..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 du kanske inte fick ta franska för att det var fullt i den klassen? så var det med spanskan här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Grekiska eller Italienska..??? Inte säkert att dem har lärare med den kompetensen. ;) Själv tog jag tyska som moderna språk när jag gick i 6:an, och ångrar inte något. När man blir äldre och ska arbeta/investera pengar så finns det många tyska företag som är grymt stora. (Beror iof på vad man ska jobba med :/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.