Gäst Keyser_Soze Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 tjo. jag satt nyss och lekte lite med text. då kom jag och tänka på bloodhoundgang:s låt foxtrot uniform charlie kilo. och för alla som kan fonetiska alfabetet förstår nog vad jag menar. eller nåt :P Foxtrot uniform charlie kilo = F (foxtrot) U (uniform) C (charlie) K (kilo) som dom mesta nu redan sett så bildar detta ett ord. inte allt för interessand men ändå ganska kul... om någon vill det så kan jag lägga upp hela alfabetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 ja ? Visste du inte det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 nope det viste jag inte..Doh! jag trodde att jag var as smart ^^ crap! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Haha, det har jag faktist inte tänkt på. Smart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 wee..^^ tackar..hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Smart av dej att komma på det själv. Synd bara att det e rätt gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Ja tror de finns minst två likadana tråder om du letar lite... å, Grattis!Det var väldigt tidigt av dejj ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det kom jag på första gången jag såg videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.